سایت هزارسنگر

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

از سایت روز خشم ملتها علیه امریکا(usless.net ) ..... روز خشم ملت عربستان علیه آل سعود ....9مارس2011

از سایت روز خشم ملتها علیه امریکا(usless.net ) ..... روز خشم ملت عربستان علیه آل سعود ....9مارس2011

این سوال توسط نویسنده وبلاگ طرح شده .............. چرا دشمن از آقای هاشمی رفسنجانی انتظار رفتار خصمانه دارد ؟................. خدا را شاکریم که تیر دشمن با انتخاب بجا و بحق آقای مهدوی کنی به سنگ خورد .......

خوشحالم .......... الان اگه کسی صفحه گوگل باز من و یا وبلاگمو وارد بشه یک پارچه " آقا " ست .....................به به چه ریاء ممدوحی :)))

مرد کور روزی مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد: من کور هستم لطفا کمک کنید . روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه د ر داخل کلاه بود.او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت آن را برگرداند و اعلان دیگری روآن نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و آنجا را ترک کرد. عصر آنروز روز نامه نگار به ان محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است مرد کور از صدای قدمهای او خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که ان تابلو را نوشته بگوید ،که بر روی ان چه نوشته است؟روزنامه نگار جواب داد:چیز خاص و مهمی نبود،من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هیچوقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده میشد امروز بهار است، ولی من نمیتوانم آنرا ببینم وقتی کارتان را نمیتوانید پیش ببرید استراتژی خود را تغییر بدهید خواهید دید بهترینها ممکن خواهد شد باور داشته باشید هر تغییر بهترین چیز برای زندگی است حتی برای کوچکترین اعمالتان از دل،فکر،هوش و روحتان مایه بگذارید این رمز موفقیت است .... لبخند بزنید


خطای من جوان قطعا قابل مقایسه با خطای یک بزرگ نیست و چه بسا بسیاری از خطاهای جوانان بواسطه خطای یک بزرگ باشد .............. البته این توجیهی برای خطاکار بودن نیست ...

بر و بچ ارزشی و ولایی این سخنان را خوانده و از رفتارهای غلط توبه و همدیگر را به انجام رفتارهای صحیح توصیه و از رفتارهای غلط بازداریم .مراقب نفوذی ها هم باشیم .....مراقب نفوذی ها هم باشیم ................

رهبر معظم انقلاب ، انتقاد، مخالفت و "بيان صريح و شجاعانه عقايد" را بدون اشكال برشمردند اما افزودند: همة اين مسائل بايد بدور از "هتك حرمت و اهانت و فحاشی"، بيان شود تا اعصاب جامعه و آرامش مردم را بر هم نزند و همه در اين زمينه مسئولند. رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی صريح به همه بويژه جوانان افزودند: پيام من به همه كسانی كه حرف می زنند و يا در مطبوعات، وبلاگ ها و محيط های ديگر می نويسند اين است كه مخالفت كردن، رد كردن و محكوم كردن يك فكر سياسی و دينی يك چيز است و ابتلای به رفتار غير اخلاقی و دشنام و هتك حرمت چيز ديگر. من اين مسائل غير اخلاقی را قاطعانه و بطور كامل رد می كنم و نبايد انجام شود.

فراخوان برای همه کسانی که قدرت تاثیر گذاری دارند .......

برای دیدن سایر تصاویر بر روی لینک کلیک کنید ..............

در پرتو حمايت پروردگار از اراده ملتها نه تنها "حكام وابسته، فاسد و مستبد" بلكه آمريكا و ديگر قدرتهای جهان با همه خوی كشتار و بی رحمی، در نهايت مغلوب ملتها می شوند و وعده های الهی محقق می گردد ،همانگونه كه در حوادث جاری نيز اين حقيقت شوق آفرين را تجربه می كنيم.

حضرت آيت الله خامنه ای " شعار اسلام" را دومين شاخص قيام ملتها در منطقه خواندند و افزودند: البته انگيزه های ليبرالی، قومی و ديگر انگيزه ها نيز ممكن است وجود داشته باشد اما متن و بدنه ملتهای منطقه، مسلمان است و به همين علت شعارهای اسلامی در تحولات جاری، نمايان و محسوس است.

دشمنان انتظار داشتند ميان خبرگان اختلاف بوجود آيد و مسابقة خدمت به رقابت منفی برای تصرف موقعيت ها و جايگاه ها تبديل شود اما به بركت اخلاص خبرگان و عقل و تدبيری كه در رفتارها و گفتارها مشاهده شد، اين مسئله به فضل الهی، به خير اسلام و جمهوری اسلامی تبديل شد. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به رفتار آقای هاشمی رفسنجانی در اين مسئله افزودند: با توجه به سابقة عقل و احساس مسئوليتی كه هميشه در ايشان ديده ايم، انتظار همين رفتار را داشتيم. حضرت آيت الله خامنه ای، همچنين انتخاب آيت الله مهدوی كنی را برياست مجلس خبرگان، انتخابی بجا و به حق خواندند و افزودند: ايشان از ابتدای انقلاب تا امروز در همة عرصه‌ها از جمله روحانيت ـ سياست ـ مسائل جاری كشور ـ "حوزه و دانشگاه"، و ديگر عرصه ها، شخصيت برجسته و بارزی بوده اند.


به همه، بويژه جوانان تأكيد كردند ؛اين پيام من است: هرگونه هتك حرمت و رفتارهای غير اخلاقی و توهين آميز، "خلاف شرع، مخالف عقل سياسی و ضربه به جمهوری اسلامی است و خداوند را خشمگين می سازد."

باید خیلی رانندگی باهاش حال بده .......... دوست دارم ..................


تحت تعقیب ..................


آغاز حکومت داری و شروع حسادت دوستان و ورود افراد خودسر و افراطی و نفوذیها ...........

یکی از سکانسهای عالی سریال مختار .... دارالاماره.........یا دلیل المتقین.................توجیهای شنیدنی که شاید خیلی از ماها در مقابل تجملگرایی در سطح زندگی فردی و چه در سطح زندگانی حکومتی با آن روبرو بوده ایم و بسیاری را از پای درآورده است .................................متن دیالوگها:" مختار " خب جناب حاکم عراقین ، این هم تخت بخت ، مبارکت باشد ، تکیه که بدهی , خواهی دید که رویا نیست ، رویا نیست ، رویا نیست مختار: یا دلیل المتقین، ابا مفلس بگو تخت را بردارند. ابا مفلس : جسارت است امیر ، چاکران خیلی زحمت کشیده اند تا طبق آداب و رسوم قصر ، تخت را بیارایند ، عیب و ایرادی در آن دیدید؟ مختار : ایراد آن در بی عیبی آن است ، برش دارید و جای آن کرسی ساده ای بنشانید. ابراهیم : هر مرکبی پالان خودش را میخواهد ابو اسحاق ،نشاندن کرسی ساده به جای تخت در این قصر مجلل وصله ناجوری است. مختار : جلوه این تخت خلق و خو را عوض می کند ابراهیم ، قرار است ما سوار بر تخت باشیم یا تخت سوار ما ؟ سادگی ما در این قصر وصله ای ناجور نیست , شکوه این قصر مجلل در برابر سادگی ما وصله ی ناجور است ما چند صباحی بیشتر مهمان این قصر نیستیم ابراهیم کودک نوپای حکومتمان که راه رفتن بلد شود جل و پلاسمان را جمع می کنیم و در بنایی ساده بر کرسی قضاوت می نشینیم قرار بود حکومتمان رنگ و بوی علی را داشته باشد. کیان : ابراهیم ، حیف نیست ابواسحاق بر تختی بنشیند که بوی پسر مرجانه را می دهد. ابراهیم : من مجاب شدم برادر ایرانی ، مردم مشاق اند تا پس از سالها خطبه های علی وار بشنوند. مختار : بار گرانی است بر دوشمان، خدا کند شرمنده علی نشویم.