سایت هزارسنگر

۱۳۹۰ اردیبهشت ۴, یکشنبه

تیتر این مطلب بوده (به این میگن زن خوب و فداکار ) ... این عکسو دیدم دلم برای جایگاه زن سوخت که اگر او این کار را کنه میشه فداکاری !!! واقعا زنان مسلمان و ایرانی ما بی نظیر هستن ......(البته طنز بودن مطلب هم در جای خود محفوظ است)


اینم دموکراسی...................عراق - آمریکا............. حقوق بشر و آزادی دیگه پیش کشتون ....


به یاد شهدای گمنام، به یاد پاره‌های تن این ملت که مونسی جز نسیم صحرا و همدمی جز مادرشان حضرت زهرا (س) ندارند. حضرت روح الله (ره) /// با که درد خویش را نجوا کنـــــــم// قبر مادر را کجـــا پیــــدا کنــــــــم // کاش از قلبم به قبرش راه داشت // کاش زهرا هــم زیارتــــگاه داشت // این همه شادی و عشرت‌ها چه سود // کاش قبــــــر مــــــــــادرم مخفی نبود ...

سخنان رهبر عزیز انقلاب در رابطه با این کتاب : آدم مى ‌بیند این شخصیت ‌هاى برجسته، حتى در لباس یک كارگر به میدان جنگ آمده‌اند؛ این اوستا عبدالحسین بُرُنسى، یك جوان مشهدى بنّا كه قبل از انقلاب یک بنا بود و با بنده هم مرتبط بود، شرح حالش را نوشته‌اند و من توصیه مى‌كنم و واقعاً دوست مى‌دارم شماها بخوانید. من مى‌ترسم این كتاب ‌ها اصلاً دست شماها نرسد. اسم این كتاب "خاک ‌هاى نرم كوشک" است؛ قشنگ هم نوشته شده. شهید برونسی ایشان اول جنگ وارد میدان نبرد شده بود و بنده هم هیچ خبرى نداشتم. بعد از شهادتش، بعضى از دوستان ما كه به مجموعه‌هاى دانشگاهى و بسیج رفته بودند و با این جوان بى‌سواد- بى‌سواد به معناى مصطلح؛ البته سه، چهار سالى درس طلبگى خوانده بوده، مختصرى هم مقدمات و ابتدایى و این ‌ها را هم خوانده بوده- صحبت كرده بودند، مى‌گفتند آن‌چنان براى این‌ها صحبت مى‌كرده و حرف مى ‌زده كه دل ‌هاى همه ‌ى این‌ها را در مشت مى‌گرفته. به ‌‌خاطر همین كه گفتم؛ یک معرفت درونى را، یك ادراک را، یک احساس صادقانه را و یک فهم از عالم وجود را منعكس مى‌كرده؛ بعد هم بعد از شجاعت ‌هاى بسیار و حضور در میدان‌هاى دشوار، به شهادت مى‌رسد؛ كه حالا كارى به جزئیات آن ندارم. این زیبایی‌هایى كه آدم در زندگى یک چنین آدمى یا شهید همت و شهید خرازى مى‌ تواند پیدا كند و یا این ‌هایى كه حالا هستند، نظیرش را شما كجا مى‌توانید پیدا كنید؟ كجا مى‌شود پیدا كرد؟( در جمع فیلم‌سازان و كارگردانان سینما و تلویزیون)



سوره بقره .................. ذلِكَ الْكِتابُ لا رَيْبَ فيهِ هُدىً لِلْمُتَّقينَ (2) الَّذينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ وَ مِمَّا رَزَقْناهُمْ يُنْفِقُونَ (3) وَ الَّذينَ يُؤْمِنُونَ بِما أُنْزِلَ إِلَيْكَ وَ ما أُنْزِلَ مِنْ قَبْلِكَ وَ بِالْآخِرَةِ هُمْ يُوقِنُونَ (4) أُولئِكَ عَلى‏ هُدىً مِنْ رَبِّهِمْ وَ أُولئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ (5)