سایت هزارسنگر

۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

نماز در محل کار ................. Prayer in the office

رييس جمهور گفت: به بن بست رسيدن مكاتب مادي و رسوايي زورمداراني كه فرهنگ و انديشه خود را غايت و نهايت انديشه و فرهنگ بشري معرفي مي‌كردند از يك طرف، و جهاني شدن انسان و تشنگي مردم جهان به عدالت و پاكي از طرف ديگر، زمينه‌ساز ظهور يگانه نجات‌بخش بشريت، پيشواي موحدان و صالحان و بهار حقيقي مردمان و خرمي دوران است. او خواهد آمد و با كمك صالحان و نوروزيان يگانه‌پرستي، يكرنگي، عدالت و عشق را به انسان هديه خواهد كرد.

رييس‌جمهور با طرح اين سؤال كه چه زماني همه حقيقت انسان و استعدادهاي خدايي او شكوفا مي‌شود و انسان‌ها اوج كمال را تجربه خواهند كرد، اظهار داشت: با آمدن انسان كامل به عنوان تجلي مطلق زيبايي كه همه وجودش سرشار از عشق، رحمت و فداكاري نسبت به ديگران است، استعدادهاي انسان شكوفا خواهد شد. انسان كامل كسي است كه خود در اوج كمال قرار دارد و بازتاب صفات الهي است.

قسمتی از سخنان دكتر احمدي نژاد در دومين جشن جهاني نوروز

از انتشار این تصاویر عذرخواه هستم ..................................اليوم ... قرية بوري نالها العز والشرف بتقديمها شهيداً من ابنائها وأي شهيد إنه الشهيد الحسيني عبدالرسول حجيري رحمه الله وأسكنه عالي الجنان مع محمد وآله الطيبين الطاهرين..

رييس‌جمهور با طرح اين سؤال كه چرا نوروز زنده است و هيچ‌گاه آن را در موزه‌ها جست‌وجو نمي‌كنيم و چرا امروز نوروز جهاني شده و هنوز در متن زندگي‌مان جريان دارد؟ گفت: هر كس با پديده نوروز آشنا باشد، عاشق نوروز است و هركس كه نوروز را درك مي‌كند، احساس زيبايي، نشاط و تولد دارد، علت آن است كه نوروز يك جشن و پديده كاملا انساني و برآمده از عمق فطرت انسان‌ها بوده و با همه انديشه‌ها، فرهنگ‌ها و قلوب انسان‌ها آشناست.

باز بعضی ها بگن نباید از این فرصت استفاده شود ...........................

رييس‌جمهور تصريح كرد: چند هزار سال زمستان، سياهي، سردي، كينه و ظلم تاريخ بشر را فرا گرفته است و علت اصلي اينكه در بهار و نوروز همه مردم شاد و اميدوار هستند و احساس تولد دوباره دارند آن است كه نوروز نشانه تولد دوباره انسان و اتصال با انسان كامل است.

کلام رهبری از سال 69 تا 89 ...................................

تبیین مفهوم جهاد اقتصادی....................