سایت هزارسنگر

۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

نوروز ضد تجاوز و ظلم ...........................

كتاب مجموعه اشعار رودكي پدر شعر فارسي ايران با عنوان «نسيمي از بخارا» از سوي دكتر احمدي نژاد به امامعلي رحمان رييس جمهور تاجيكستان اهدا شد. دكتر محمود احمدي نژاد در حاشيه برگزاري جشن جهاني نوروز اين كتاب را كه به رسم الخط سريليك و به زبان هاي فارسي، انگليسي، روسي ترجمه شده است به امامعلي رحمان اهدا كرد.

خداي متعال راه و وسيله كمال انسان را عشق‌ورزي و فداكاري قرار داده است. اگر كسي در دلش نسبت به ساير مردم عشق و محبتي نداشته باشد، محال است كه مراتب كمال انساني را طي كرده و طعم انسان شدن را بچشد. عشق به ديگران و محبت نسبت به انسان‌ها و فداكاري بستر كمال انساني است.

سایت جشن جهانی نوروز .............. حضور سران کشورهای دارای نوروز در ایران

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اولین هفته كاری سال نو، امروز از طرحهای تولید و توسعه صنایع «نفت، گاز و پتروشیمی» در منطقه پارس جنوبی در عسلویه بازدید كردند. میدان گازی پارس جنوبی، 47 درصد ذخائر گاز ایران را كه حدود 8 درصد كل ذخایر گاز جهان می شود، در خود جای داده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در میدان گازی پارس جنوبی، از روند پیشرفت و فعالیت پروژه‌های این منطقه منطقه بازدید كردند.