سایت هزارسنگر

۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

همزمان با آغاز اردوهای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس (راهیان نور)، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در ویژه‌نامه‌ای با عنوان «پلاك»، به مرور رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره روایتگری سیره‌ی شهدا، خاطرات و روایت معظم‌له از پنج فرمانده سال‌های دفاع مقدس، بخشی از وصیت‌نامه‌ی این شهدا، خاطره‌ی كوتاهی از زبان شهید یا هم‌رزمان آن‌ها و نیز خاطراتی از حضور رهبر انقلاب در عرصه‌های دفاع مقدس می‌پردازد.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین بر لزوم نظارت جدی برای جلوگیری از گسترش شهر تهران تأكید كردند و افزودند: باید با جدیت تمام در مقابل متعرضان به زمین های دامنه جنوبی البرز و اطراف تهران ایستاد و از منافع ملی پاسداری كرد. ایشان اقدامات خدماتی و رفاهی انجام شده در تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب خواندند و تأكید كردند: با همه اقدامات انجام گرفته، همچنان تهران از كمبود فضاهای تنفسی رنج می برد و باید طرحهای گسترش فضای سبز بویژه در مناطق جنوبی تهران در دستور كار مسئولان شهری باشد.

جهت دیدن آدرس سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک آمریکا در برخی از کشورهای اسلامی بر روی لینک زیر کلیک کنید

جهت دیدن آدرس سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک آمریکا در برخی از کشورهای اسلامی بر روی لینک زیر کلیک کنید

خودتون مقایسه کنید....یک روز هم خواهید خواند که ماجرای تقلب هم تکذیب می شود ... البته الان با فیلم جدید مهاجرانی این استاد عملیات روانی زمزمه های غلط کردیم به گوش می رسد هر چند توبه گرگ مرگ است .............جالبه که سایت کلمه خبر در حصر خانگی بودن موسوی را در یک گوشه سایت خود منتشر کرده و می گوید عذرخواهیم.جالب تر اینکه در هنگامی که این خبر را بازتاب داده بودند ،می گفتند دیگه صد در صد موثق هست و حالا !!! همون زمان هم مسئولین مربوطه این خبر را تکذیب کردند و جالب اینکه این اتفاق را اینها برنامه ریزی کرده بودند برای 10 اسفند که البته حتی با توجه به این خبر ،باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند چون بیشمارند !!! دوستان ببینید چقدر اینا دارن هر روز منصف تر و بااخلاق تر میشن !!! آخه جنبش باصطلاح زنانشون هم کاری نکرد حتی بی بی سی امروز دیگه مثل 25 بهمن براشون خبر زنده را هم کار نکرد !!!


مجموعه چهارم - تفاوت دختر شایسته ایران در قبل و بعد از انقلاب (زن ایرانی توانمند در همه عرصه ها ؛مادرنمونه،پزشک،معلم،مسئول،آتشنشان،ورزشکار،پلیس،حامی ولایت،دیندار،پژوهشگر،صنعتگر،هنرمند،مجاهد ......)