سایت هزارسنگر

۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

در هر عرصه ای كه توانایی های فكری و عملی، خالصانه به میدان آورده شوند، كمك و لطف الهی شامل حال خواهد شد و زمینه موفقیت های روزافزون بوجود خواهد آمد.

نمی دونم این مساله درست است یا نه ولی از سر وظیفه انرا اینجا قرار دادم ................////در صورت جمع شدن یک میلیون رای، سازمان ملل موظف به مقابله با کشتار مردم مظلوم منطقه خواهد شد.

نوروز هم، يعنى نو شدن سال - حالا اسمش را هرچه بگذاريم؛ كه خب، نوروز اسم مناسبى است - چيز خيلى خوبى است. در حركت زندگى، مقطع قرار دادن خيلى خوب است. اگر زندگى همين طور يكنواخت ادامه پيدا كند و انسان به مقاطع جديد نرسد، قاعدتاً به فكر نوسازى و نوآورى نخواهد افتاد..................اولى‌ترين نقطه‌اى كه انسان خوب است به فكر بيفتد، رابطه‌ى خودش با خداست......................ما به بعضى از گناه‌ها عادت كرده‌ايم................ن حتّى عرض ميكنم اگر كسى معناى نماز را هم نداند، اصلاً هيچ نداند معناى اين عبارات چيست، اما همين قدر بداند دارد با يكى حرف ميزند، دارد با خدا حرف ميزند، اين قضيه انسان را نزديك ميكند....

كتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد : متاسفانه غربي ها اخلاقي را در جهان منتشر كرده اند كه بعضا در كشور ما نيز آثار آن قابل مشاهده است اينكه رقباي سياسي به جاي ترسيم آرمانهاي بلند به دنبال حذف رقيب هستند و آرمان خود را در حذف رقيب به هر قيمتي قرار دادند كه البته اولين تبعات برخورداري از چنين اخلاقي، سقوط فردي است كه چنين تفكري را دنبال مي كند و آثار بعدي آن مشوه شدن فضاي عمومي جامعه و از بين رفتن معيارها و ارزشهاي اخلاقي است. رييس جمهور گفت : اگر آرمان و هدف يك گروه ، تخريب رقيب مقابل باشد ديگر ،معيار و ارزشي در آن جامعه حكمفرما نخواهد بود و در چنين صورتي خلاف واقع گويي ، دروغ و تخريب عادي خواهد بود و اين از آفت هاي كار رسانه اي است كه ممكن است همه زحمات را به هدر دهد. وي گفت : امروز در دنيا شرايطي به وجود آمده است كه همه دولت ها نگران هستند و جمهوري اسلامي ايران تنها جايي است كه در آن نه دولت و نه ملت هيچ گونه نگراني ندارند، چرا كه توده هاي مردم با كليت سيستم ارتباط بسيار عميق ، عاطفي و دوستانه دارند .

مرغ عشق ها را دوست دارم چون خیلی خوشگلن ..............