سایت هزارسنگر

۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

رییس‌جمهور نخستین افطار ماه مبارك رمضان امسال را نیز همانند سال‌های گذشته میزبان كودكان دوست‌داشتنی و پرشور تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بود.

 
 
 
 
 
 
 

زوج عكاس و روزنامه‌نگار فلسطینی /// به گزارش خبرآنلاین به نقل از الجزیره ، او تا سال 2008 و تا زمانیكه اسرائیلی ها جنگ 23 روزه غزه را آغاز نكرده بودند، لذت راه رفتن و روی دوپا ایستادن را درك می كرد. شاید در حال عكاسی بود كه یكی از موشك های اسرائیلی برای همیشه او را از پاهایش جدا كرد. فایض برای درمان به عربستان سعودی منتقل شد. فایض درست در زمانیكه با پاهایش در بیمارستان وداع می كرد به روی عشق تازه اش لبخند زد. دیما روزنامه نگاری كه برای مصاحبه با او به بیمارستان آمده بود هم به لبخند عاشقانه او لبیك گفت و حالا این دو زوج جوان در خانه ای كوچك در نوار غزه با یكدیگر زندگی می كنند.


بدون شرح .......... (نظر یک دوست در گفتگوی صورت گرفته با ایشان ! )- دم خروس یا ؟!

به همين اندازه كه ما يك قدم به سمت قرآن، به سمت معارف قرآنى برداشتيم - كه آنچه كه ما به سمت قرآن حركت كرديم، واقعاً يك قدم هم بيشتر نيست - خداى متعال به ما عزت داده است، به ما حيات داده است، به ما آگاهى و بصيرت داده است، به ما قدرت و قوّت بخشيده است. ملت ما امروز يكى از زنده‌ترين و قوى‌ترين ملتهاى دنياست. استعداد متراكم و جوشان وآمادگى و مشاهده‌ى پى‌درپى پيشرفتها در عرصه‌هاى مختلف؛ امروز وضع كشور ما اينجورى است. ملتهاى ديگر هم ملت ما را تحسين ميكنند........( از نظر عکس هم این پست زیبا شده ... )